2012. augusztus 24., péntek

Fordulópont

Kedves Mindenki!

Biztos feltűnt hogy mostanában keveset koptatom a tollat mind a blogon mind Facebookon, és meskára sem töltök fel folyton újdonságokat.
Ennek két oka van:

Először is, hogy egyre kevesebb és kevesebb időm van ilyesmire (és ugye jó munkához az kell...)
A másik pedig hogy az alapanyagok iszonyatosan megdrágultak, és egyszerűen nem tudok belőlük bespájzolni, mint régen (hiába vagyok tele ötletekkel), pláne ha a végeredmény, amivel sokat dolgoztam, itt porosodik a polcomon még pár évig /hónapig. Azt hittem ez a tendencia változni fog, ha egy kicsit jobban megismernek itt az éterben, de nem ez a tapasztalat...Tudom, hogy válság van, biztos ez is hozzátesz, és a hatalmas kínálat/ konkurencia pl. meskán....(Igyekszem eredeti lenni, nem tudom mennyire sikerül...Dönteni kell, hogy az ember olyat gyárt, ami nagyon népszerű, vagy megpróbálja a saját útját járni. Én igyekeztem az utóbbin maradni, de már nem lehetséges...Az előbbi hosszú sorba pedig nem szeretnék beállni.)
Azt hiszem sok kézműves van ugyanígy ma Magyarországon, amin el is keseredhetnénk, de nem érdemes...

Ezért most ott tartok, hogy -bár időről időre fogok meskára is dolgozni csak úgy- csak rendeléseket fogok teljesíteni jórészt. Tehát ha épp kicsi a kínálat/ kevés az újdonság, akkor is kérdezzetek bátran, szívesen elkészítem amit meg tudok valósítani, de az anyagi helyzetem sajnos nem engedi meg a kísérletezést :(.

A rajz Szegedi Katalin illusztrátor munkája
(az egyik kedvencem:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése