2011. július 22., péntek

Népies vonal- újból

Ezek a szépségek tegnap készültek. (Ebben az esős időben kellett valami, ami feloldja a bezártságot:)). Viszont kicsit szomorú vagyok, mert csak 1 sikerült igazán belőlük....:S Lehet hogy felhagyok a nyomtatásos technikával, mert az utóbbi időben semmi sem sikerült rendesen amit így készítettem, pedig én mindent megpróbáltam...:(.
A baj az, hogy a minta tökéletesnek tűnik, amíg le nem szedem a lapot...Mert akkor aztán akármilyen óvatos vagyok, néhány festékszemcsét mindig magával visz a papír, és lekopik a minta egy része..:(
De annyira tetszettek ezek a népi motívumos ékszerek, hogy fogtam egy alkoholos filcet, és átmentem vele a mintán, kijavítva a hibákat. (Majd meglátjuk milyen tartós az alkesz filc:).)
A négyzet alakú medálon csak a tetejéről csúszott le egy icipicit a minta, így azt összeszerelés után akciósan, a hiba feltüntetésével teszem majd fel meskára. (Hiányzik róla még a bőrszál, és a kaboson az aljáról, ami vagy kék lesz, vagy bordó.)
A bedugós fülbevaló az egyetlen, ami tökéletesre sikerült, ezt már megtaláljátok meskán, az arany szettel, és a rózsás muffinnal:).
Na jó, elég a szövegelésből, jöjjenek a képek:)






5 megjegyzés:

  1. Az aranyszínű nagyon tetszik!! Szerintem nem is baj,hogy átmentél rajta filccel így még feltűnőbb!:)
    Szerintem csinálj még ilyeneket!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nekem is az tetszett a legjobban...(:
    A filccel csak az a gond, hogy nem tudom mennyire tartós- és így nem szeretném eladni....:S.
    De még régebben írtad, hogy papírral együtt szoktad megsütni...Ezek szerint sütőpapírra nyomtatsz?

    VálaszTörlés
  3. Én is rajzoltam már filccel és utána átmentem rajta fimo lakkal. Így tuti, hogy tartós!

    Nem, sima papírra nyomtattam! Először én is azt hittem, hogy majd kigyullad:) De szerencsére nem. Persze folyamatosan figyeltem. De nekem eddig nem volt gond, csak néha nem sikerült egyenesre a gyurma felülete és néhol nemért oda a papír.

    VálaszTörlés