2012. február 19., vasárnap

Díjat kaptam...

...Larától. Még egyszer köszönöm szépen neki!:) (És bocsánat hogy még csak most jutottam el a kitételéig....Kicsit el voltam havazva....De nagyon örülök neki!:))
A dij szabályzatához tartozik, hogy áruljak el 7 dolgot magamról, majd adjam tovább 7 embernek, akinek én gondolom...
Tehát az a hét dolog....:

1. Az ékszerkészítés mellett nagyon sok mindent szeretek csinálni, amit leginkább második hobbinak neveznék, az az olvasás. Főleg regények, amelyekből sosem elég- teljesen kikapcsolnak.

2. Nagyon szeretek (valami rejtélyes oknál fogva) villamosozni, a régi típusú jó öreg zörgős példányokkal.

3. Imádom a kávét, bármilyen formában és bármikor. Sajnos ez inkább káros szokás, de ha teljesen őszinte akarok lenni, megemlítem:).

4. A múlt fél évben egy olyan vágyam valósult meg, amiről először még álmodni sem mertem. (Lisszabonban tanulhattam fél évet.)

5. Katolikus keresztény vagyok, és fontos számomra a hitem. Hiszek a gondviselésben, de a véletlenekben nem, abban, hogy örök életünk van és mindannyian feladatot kaptunk Istentől:).

6. Egy pici faluban lakom, a Bakonyban. Soha nem történik semmi, de a természet gyönyörű.

7. Van egy drága Dávidom már lassan két éve, akit nagyon szeretek.

Akiknek tovább szeretném adni a díjat:
(Igazából nehéz csak hét embernek...Olyanokat igyekeztem kiválasztani, akik mostanság különösen is a kedvenceim, vagy még nem annyira ismertek...)

Eszternek,  Mert annyi féle dolgot készít, és mind gyönyörű.

Adriennek, Mert személyesen is volt szerencsém találkozni vele, és egy szimpatikus, kreatív, vidám egyén:).

Áginak, Mert szerintem csak rá jellemző, egyedi stílusban alkot. Nekem nagyon tetszik...

Dórinak, Mert nemrég rendeltem tőle egy gyönyörűséges sálat, csak ajánlani tudom!:)

Flórának, akit meskás megjelenése óta "követek", mert nagyon tetszenek a magyaros ékszerei. (A gyurmásak a kedvenceim, de a zsugorkások is nagyon szépek!)

Dalmának, aki mindig előrukkol valami újdonsággal, és tetszenek a feliratos ékszerei!

Patríciának, A vidám, színes és szép varrományokért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése