2012. február 6., hétfő

Cupcake

...Megrendelésre....
És egyben első kísérletem is- a gyurmás körökben szinte kötelező jellegű édesség. Bevallom, szerettem készíteni:) Tehát még jön néhány újabb kísérlet szerintem...


Ezen kívül....:)
Mint ahogy észrevettétek, újra elkezdtem gyurmázni, és úgy tervezem hogy folytatom is...
Rengeteg ötletem van, csak győzzük idővel és pénztárcával....
Ebben a félévben kis változások is történnek az életemben- többek közt, hogy csúszom egy évet az egyetemen az előző féléves ösztöndíj- félév miatt, így kevesebb órám lesz majd, és több időm. Ezzel együtt viszont elkezdek egy másik sulit, ez csak OKJ, és csak szombatonként, így még tervezek munkát is hét közben...De még így is több szabadidőm lesz- amit igyekszem majd helyesen kihasználni...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése