2012. április 12., csütörtök

Hétköznapok

....rohannak :D --> Gondolom ezzel nem mondtam újat...
Jövő héten vizsgázom Kreszből, állásinterjú, zh-k újra, többszörös körök az orvosnál a hátam miatt. Ezek mellett nagyon kevés időm van mostanság az ékszerekre. Most hogy a nagy részük a boltban landolt, alig van raktáron belőlük-> érik, hogy leüljek és alkossak valami újat megint:).
Az utóbbi időben kicsit azért is hanyagoltam a gyurmázást, mert nagyon kevés megrendelésem volt, és az anyagi helyzetem meg csak romlik...Elgondolkodtam hogy érdemes-e mindig csak belefektetni, belefektetni, de vissza semmit sem kapni.....?
De ilyenkor mindig vissza tudja adni az ember hitét egy kis apróság...Pl. ma egy menyasszony kért meg hogy készítsek neki fülbevalót az esküvőjére....Tök jó:)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése