2011. június 22., szerda

Lokalwear- inspiráció

Ezt a fehér gyűrűt ma készítettem magamnak...Nemrég találtam rá a Lokalwear márkájú ékszerekre (hm...ez is egy brazil hölgy fejéből pattant ki....:)), és nagyon szeretnék egyszer egy ilyen fülbevalót...
Viszont szokás szerint  nem vet fel a pénz, ezért gondoltam addig is kísérletezek egy hasonló fülbevalóval gyurmából (Félreértés ne essék, csak saját részre, elvégre a monokróm színben pompázó magyar népi motívumok nem az én ötletem volt:))....Hát a fülbevaló nemigen sikerült, így gyűrű lett belőle...De nem bánom, mert elégedett vagyok a végeredménnyel....

1 megjegyzés:

  1. A magyar népi motívumokat senki nem sajátíthatja ki magának. Szerintem bárki nyugodtan alkothat velük...az sokkal fontosabb, hogy a készítők ne csak másoljanak hanem valami olyat is hozzá tudjanak tenni művükhöz ami csak őket jellemzi.

    VálaszTörlés