2011. augusztus 3., szerda

Életjel

...Hogy lássátok: nem tűntem el, és dolgozom is ám;).....
Ma mondhatjuk hogy beszerző körúton voltam, aztán rengeteget gyurmáztam délután. Megrendelésre készítek egy szettet, és egy fülbevalót- ezen kívül van még egy meglepetés, és egy szintén annak szánt valami:)).
+Megmutatom hogy néz ki összeállítva a kalotaszegi mintás medál, ami szintén nemrég készült...



A hétvégéből néhány szeletke....
Egy kósza vitorlás:
 Hat-tyúk:
 Tihany:)):

+ A végére hagytam, de nagyon örülök neki, hogy valami csoda fojtán megint csak rám járt a szerencse, és Adriennél nyertem egy gyönyörű kalocsai hímzett nyakláncot!!!:)
(Már van tőle egy lilás szettem is, és azt is nagyon szeretem.)
Nem tudom minek köszönhető ez a sok szerencse így hirtelenjében, de welcome :)))))))))))!!!!
(A képet tőle happoltam el, hogy meg tudjam mutatni- ő az ott a jobb alsó sarokban)-->



3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon gyönyörűek! Az első nagyon nagyon tetszik!
    És gratula! Én meg a cicásat várom!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm mindkettőtöknek!:)
    Lora, neked is gratu a gyűrűhöz!- láttam hogy te is nyertél, tök jó!:)))

    VálaszTörlés