2011. július 8., péntek

Régiségek új köntösben

Ó nem, nem nyitok antikváriumot...:D Csak megtaláltam egy Bach szonáta régi kottáját itthon, és egyébként is be kellett fotóznom újra a Pesten- hagyott-majd-újra-megkerült darabokat. Ezt láthatjátok lentebb:).
(Az átlátszó rózsáról készült képet nagyon szeretem annak ellenére, hogy nem a tényleges színét adja vissza- beissza a napfényt, úgyhogy napfény-színű:)). A képfelirat azért hiányzik, mert szervízben van a gépem, az itthoni pedig olyan régi, hogy egy fotóprogram már kicsinálná :D Ezért sajnos kicsit sötétek is a képek...
Amit talán még nem említettem, hogy a Michelangelos nyaklánc sajnos nem került meg :(....
Tudom hogy mostanság kevés dolgot alkottam, de az elmúlt egy hétben alig voltam itthon- ez az Erasmus lényegében annyiból áll ,hogy a támogatás fejében annyi papírt kelljen beadni hogy sírjanak az erdők, meg járd le a lábad. Na jó, elég a panaszkodásból!:) Ma a Kedvesemékhez utazom pár napra, úgyhogy az újdonságok legelőbb jövő héten jöhetnek...





2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes mind! A rózsás fotóhoz házzá ne nyúlj ,az így jó,egy hangulatkép,amit igazán nehéz elkapni,és a színe is jó!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!(: Nem, azt nem terveztem- szép így a lemenő nap fényében...
    Általában nem is szoktam sokat babrálni a képekkel, csak pl. ha rosszak a fényviszonyok és nem látszik a színe rendesen, stb...
    Szép napot!;)

    VálaszTörlés